21 Haziran 2012 Perşembe

SEVGİ AĞACINA BİR YAPRAKTA SEN OL..

Sevgili arkadaşlarım başlattığım kampanyanın ismine uyduğu için ağaç temalı kırkyama parçası koydum.Sadece kırkyamamı yapılacak zannedip etkinliğimize katılmak isteyipte katılmayan arkadaşlarımız var.    30x30 ebatında kumaş üzerine elinizin emeği ile yapılmış  dantel, kumaş boyama, örgü, kurdele nakışı, kanviçe, tığişi,  resim, şiir yazabilirsiniz, kırkyama,  nakış, boncuk işleme, vs    aklınıza gelebilecek bir çok şey....Emeğinizle katılırsanız çok sevinirim..,

 Katılanlar arasında ÇEKİLİŞ yapmaya süpriz bir paket olarak 2 kişiye HEDİYE vermeye karar verdim .Sevgi agacı kampanyamız 16 ekim 2012 de bitiyor..... .Resimlerin çekip yayınlıcam çok teşekkürederim..
.1--İzleyicim olmanız
2- kampanya ve hediye çekilişini blogunuzda facebookta duyurmanız.
3-El emeği ile yapıp gönderdiğiniz her parça +1 çekiliş hakkıdır
Yorumlarınızın altına isim ve mail adresinizi yazarsanız çok memnun olurum...

2 yorum:

aksungur46 dedi ki...

leyloşum dört parça bitti.yakında gönderiyorum.çok öptümmmm

Ledushca dedi ki...

ben de katılmayı arzu ettim kumaş işlemeden anlamam ama resim çizebilirim yada çizdiğim bi resmi baskı yöntemiyle kumaşa aktarabilirim yanlız merak ettiğim bir konu var sonra o kumaşlar birleşince ne olacak ne için kullanılacak.