18 Haziran 2012 Pazartesi

Hediye çekilişi..SEVGİ AĞACINA BİR YAPRAKTA SEN OLURMUSUN...

 Sevgi ve barış için bir bütün olduğumuzu sevgimizin gücünü göstermek için sevgi ağacına bir yaprakta sen olurmusun..El emeğinle (işleme,örgü, boyama,resim ,yazı,şiir, ,nakış,dantel,v.s,kumaş üzerine yapılabilecek her tür el işi ) 30x30 ölçülerinde yaptığın parçayı aşağıdaki adrese gönderirmisin..Bir sevgi projesine başladım el emeğinizle katılırsanız çok sevinirim.., Katılanlar arasında ÇEKİLİŞ yapmaya süpriz bir paket olarak 2 kişiye HEDİYE vermeye karar verdim .Sevgi agacı kampanyamız 16 ekim 2012 de bitiyor.....Türkiyenin dört bir yanından katılmaz dediklerim katıldılar yakında elleriyle yaptıkları gelmeye başlar.Resimlerin çekip yayınlıcam çok teşekkürederim..
.1--İzleyicim olmanız
2- kampanya ve hediye çekilişini blogunuzda  facebookta  duyurmanız.
3-Gönderdiğiniz her parça +1 çekiliş hakkıdır
Yorumlarınızın altına isim ve mail adresinizi yazarsanız çok memnun olurum...

4 yorum:

aksungur46 dedi ki...

LEYLOŞUM SANA BİR PARÇALAR GELECEK AKLIN DURUR HERKESİ SEFERBER ETTİM

Begonvilli Ev dedi ki...

Katılmayı düşünüyorum ancak beni çekilişe dahil etmeyin.

Ayrıca adresi ve süreyi not aldım. Bir isim yazmadan mı göndereceğiz? Yalnızca alıcı adresi yeterli mi?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

http://orgucantam.blogspot.com/2012/06/sevgi-agacinin-bir-yapragi-olmak.html

https://www.facebook.com/yzchatice


ben sıkça paylaşıyorum canım sevgiler

begonya35 dedi ki...

Hatice canım çok teşekkürederim..