14 Haziran 2012 Perşembe

.Daha önce böyle bir projem olmasına reağmen cesaret edip başlayamamıştım.Hobiler blog sahibi serpilcimle konuşmuştuk bana yap çok güzel olur demişti.Serpil canım cesaret vermişti ama bazı arkadaşlarım cesaretimi kırmıştı şimdi bende böyle bir projeye başlamak istiyorum .İnş İzmir açılışınada gelirsiniz Şimdiden izmir sanat evinde açılışı görebiliyorum..  bu resim mahmur prenses blog sahibi arkadaşımın yaptığı sevgi perdesi her blog sahibi yaptığı el emeğinden  30x30 ölçülerinde  bir parça gönderipte katılırsa sevinirim.İzmirinde sevgi yumağı bir örtüsü olur..

1 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Merhaba arkadaşım ,etkinliği sevgili Serpil hanım'ın bloğunda gördüm. Yurt dışında oldukça popüler olan bu sevgi yorganına ben de katılmak isterim .Katılım tarihinin ekimde bitmesi nedeniyle daha zaman var ancak ben de bloğumda duyurmak istiyorum. Bana daha açıklayıcı bir mail atabilir misiniz? Ben size anladığım kadarını yazayım;30x30 ölçülerinde kırkyama hazırlıyoruz değil mi? Bloğunuzda tığ işi yapmış katılımcılar da gördüm,aklım karıştı :( Mail bekliyorum ,sevgiler...