25 Haziran 2012 Pazartesi

Arkadaşlarım resim yükleyemiyorum bende duyurumu tekrarlıyayım dedim.Yeni blog açıp denedim resi yüklenmiyor ama video yükleyebiyorum.Herhalde bilgisayarda bişe var dicem sadece bloglara resim yükleyemiyorum face ye ve diğer lerine resim yükleyebiliyorum..DUYURUMU TEKRAR OKURSANIZ MEMNUN OLURUM.

Sevgili arkadaşlarım

. 30×30 ebatında kumaş üzerine elinizin emeği ile yapılmış dantel, kumaş boyama, örgü, kurdele nakışı, kanviçe, tığişi, resim, şiir yazabilirsiniz, kırkyama, nakış,boncukişi vs aklınıza gelebilecek bir çok şey emeğinizle katılırsanız çok sevinirim..,



Katılanlar arasında ÇEKİLİŞ yapmaya süpriz bir paket olarak 2 kişiye HEDİYE vermeye karar verdim .Sevgi agacı kampanyamız 16 ekim 2012 de bitiyor….. .Resimlerin çekip yayınlıcam çok teşekkürederim..

.1–İzleyicim olmanız

2- kampanya ve hediye çekilişini blogunuzda facebookta duyurmanız.

3-El emeği ile yapıp gönderdiğiniz her parça +1 çekiliş hakkıdır

Yorumlarınızın altına isim ve mail adresinizi yazarsanız çok memnun olurum…

228 sokak no-7 d:1 bayraklı-İZMİR

Bu adrese gönderirseniz sevinirim..

Yapılan bu sevgi ağacımızın her yaprağı kadınlığımızı temsil edecek..

Bitirip açılışımızı yaptıktan sonra katılan tüm arkadaşlarımızın ortak görüşüyle isteği ile ne yapılması gerektiğine karar verilecek. Bir hayır kurumuna bağış yapılabilinir veya daha başka vs

Hediyeleri ben kendim hazırlayıp sürpriz paket olarak yollayacağım…

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yazı yazabildiğine göre resim de yollaman lazım.acaba bir yerlerden engelledinmi farketmeden??

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım resim kotan da dolmuş olabilir şimdi nette senin için biraz bakınayım dedim bu sorunu yaşayan. çok olmuş.
bloguma resim yükleyemiyorum yazdım arama motoruna bir de sen bak istersen.


ben direkt dosyadan yüklüyordum ama kota sorunu olunca uzun zaman önce flicr üzerinden yüklemeye başladım linkleri URL dan yükleyince yer kaplamıyor. inş kısa sürede hallolur.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Sevgili Begoş blog aleminde oluyor bazen böyle durumlar, onun için sen benim çekilişi dert etme ben seni kaydettim zaten...

İnş. çabucak blog sorunun hallolur :D Sevgiler...