8 Nisan 2013 Pazartesi

Sevgi örtümüzün amacını ve katılan arkadaşlarımın ismini okurken..Derneğe teslim ettiğimiz gün..

Sevgi ağacına bir yaprakta sen olurmusun ;

Türk milleti olarak kökleri sağlam bir ağaç olmamız bu isimle etkinliğimi başlamama sebep

oldu.Ağaçtaki her yaprak umudumuz,sevgimiz ,bağlılığımız,kadınlığımız,kadınlarımızdır.Sevgi

ve barış için bir bütün olduğumuzun dostluğumuzun ,sevgimizin göstermek emeğimizi

birleştirmek kadınlarımızın gücünün kanıtıdır.

Bu projede beni yanlız bırakmayan arkadaşlarımın üreten ellerine sevgi dolu yüreklerine

canı gönülden teşekkürediyorum.

Her kargo geldiğinde parçaları birleştirdiğimde bana destek olan arkadaşlarımı yanımda

hissettim.Bağış yapmak emeği geçen arkadaşlarımın ortak kararıydı hayırlara vesile olacağı

için sevinçliyiz..



Leyla Güner

begonya35.blogspot.com




2 yorum:

aksungur46 dedi ki...

lrylacığım bizde sana tşk.ler ederiz bu güzel etkinliği yaptığın için emekleri geçenlerle ve seninle gurur duydum

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

teşekkür bizden gelsin sana bizleri unutulmayacak bir şekilde bir araya getirsdiğin için:)